با معرفی پک دوربین مداربسته حرفه ای ۱۶ کانال، برای خریداران و متقاضیان یک سیستم نظارت تصویری کارآمد هیچ دغدغه ای وجود نخواهد داشت. از برتری های این پک میتوان به خروجی فول اچ دی واقعی اشاره کرد همچنین سرور اختصاصی پشتیبان توانایی انتقال تصاویر در بستر شبکه را به هر کجای جهان به صورت رایگان و با سرعت و کیفیت مطلوب تضمین میکند. استفاده از چیپ های اوریجینال قابلیت پردازش پیشنهاد ما به خریدارانی که قصد تهیه تجهیزات دوربین مداربسته با کیفیت بالا و گارانتی معتبر را دارند مطالعه این پک و تماس با واحد فروش جهت دریافت اطلاعات بیشتر میباشد.

دوربین بولت با کیفیت ۱٫۳ مگاپیکسل

چهار دوربین پایه دار یا همان دوربین بولت ahd با کیفیت مطلوب و گارانتی یکساله از متعلقات این پک ۴کانال دوربین مداربسته می باشد. دوربین ها امکان تصویر برداری در روز و شب را دارند و همگی مجهز به فیلتر بهینه سازی تصویر در شب هستند که این ویژگی کیفیت تصویر راضی کننده ای را در تاریکی به خریدار میدهد. دوربین لنز مگاپیکسلی مطلوبی دارد که قادر است زاویه دید ۷۵ درجه ای را در تصویر کانال مربوطه ایجاد کند. مقرون به صرفه بودن این دوربین ها باعث شده که آمار بالایی از فروش را برای خود به ثبت برسانند چرا که با هر بودجه و هر نیازی سازگار هستند. ۲۴ لامپ ال ای دی دید در شب در قسمت جلویی دوربین بکار رفته که تا برد ۲۵ متر را در تاریکی مطلق تصویر برداری میکنند. جنس بدنه از فلز سخت بوده و با توجه به تعبیه کردن چند واشر ضد رطوبتی این دوربین جزو دوربین مداربسته ضد آب یا واتر پروف بشمار میرود. ترکیب دوربین های سقفی و پایه دار این امکان را به ما میدهد که با توجه به شرایط نصب دوربین در ارتفاعات مختلف محیط، بتوانید براحتی دوربین مورد نظر خود را نسبت به زاویه دلخواه فیکس کنیم. در صورت دلخواه میتوان تغییراتی در تعداد و نوع دوربین ها ایجاد کرد. پس از باز کردن جعبه دوربین ها متعلقات اعم از پیچ و رولپلاک کاتالوگ دوربین آچار مخصوص باز و بسته کردن قاب دوربین مداربسته و کارت گارانتی قابل رویت میباشد. دوربین ها و دستگاه ذخیره ساز DVR دارای شماره سریال هستند که جهت درج در سامانه انبار این مجموعه از بارکد محصول استفاده میشود این ویژگی اطلاع دقیقی از سال و ماه ساخت کالا و تاریخ خرید محصول، جهت سهولت استفاده از خدمات پس از فروش را برای خریدار میسر میکند. به همراه این پک دوربن دو آداپتور سوئیچینگ ۵ آمپر در نظر گرفته شده که خروجی کاملا ایزوله آن از بروز مشکلات و نوسانات برق شهر تا حد قابل قبولی جلوگیری میکند.

دوربین دام با کیفیت ۱٫۳ مگاپیکسل

چهار دوربین هم از نوع سقفی یا دوربین دام مگاپیکسلی در این پک محاسبه شده که از نوع AHD بشمار میروند و تصاویر را با کیفیت Hd به نمایش میگذارند. تصاویر در روز و شب به خوبی ثبت میشوند و فیلتر بهینه سازی تصویر در شب نیز تا حد بالایی نویز های مزاحم در تصویر دوربین را حذف میکند. زاویه دید ۸۰ درجه ای لنز این دوربین تصویری با زاویه دید منطقی به کاربر خواهد داد. این دوربین محبوب با قیمت مناسب و تناسب کیفیت توانسته جزو پر فروش ترین ها باشد. دید در شب ۲۵ متری دارد و در صورت نیاز میتوان از دوربین هایی با دید در شب بالاتری نیز استفاده کرد. بدنه نیز از جنس فلز سخت میباشد که استحکام بالاتری نسبت به دوربین های دام پلاستیکی دارد. عایق بندی رطوبتی نیز در طراحی بنده لحاظ شده و ضد آب بودن این محصول را تضمین میکند. این بسته ۸ کانال قابلیت ارتقای کیفیت دوربین ها تا ۲ مگاپیکسل را دارد در صورت نیاز میتوان به صورت تلفیقی از دوربین های ۱٫۳ و ۲ مگاپیکسلی AHd در کنار هم استفاده کرد. پیچ و رولپلاک، کاتالوگ دوربین، برچسب و هولوگرام به همراه کارت گارنتی دوربین در جعبه موجود هست. حتی در صورت دور انداختن کارتن دوربین و یا مفقود شدن کارت گارانتی مداربسته هیچ نگرانی از بابت خدمات پس از فروش وجود ندارد چرا که سریال هر دوربین در سامانه گارانتی و خدمات پس از فروش فنی مهندسی پارسا ثبت خواهد شد. دو آداپتور ۵ آمپری در این بسته ۸کانال مداربسته موجود است که تغذیه کل دوربین ها را برقرار میکند [/av_toggle] [av_toggle title=’نوع و کیفیت دستگاه ضبط تصویر’ tags=” av_uid=’av-beqiv’] اساس کار dvr ها دریافت و پردازش تصاویر دوربین مدار بسته و ذخیره روی هارد دیسک است. امروزه کاربری این سیستم ها با توجه به پشتبانی کامل از زبان پارسی به سادگی چند کلیک موس بیشتر نیست. بنا به نیازهای مختلف صنعتی و یا فروشگاهی این ضبط کننده ها در کیفیت های مختلفی تولید میشوند. دستگاهی که در این پکیج دوربین مداربسته انتخاب شده قابلیت پشتیبانی از دوربین های ۲ مگاپیکسل AHD را دارند. ۸ تصویر و ۴ کانال صدا را پشتیبانی میکنند و در صورت نیاز میتوان ۴ میکروفون را جهت ضبط صدای محیط به این دستگاه متصل نمود. کمی بیشتر در مورد پورت های خروجی این دستگاه بدانید. خروجی VGA و HDMI جهت اتصال به مانیتور های FULL HD و یا SUHD طراحی و در قسمت پشتی پنل تعبیه شده که استفاده ازین پورت های خروجی بخصوص پورت hdmi کیفیت بالاتری را به معرض نمایش خواهد گذاشت. دستگاه قابلیت های نرم افزاری بالایی دارد از جمله این ویژگی ها ضبط با حالت تشخیص حرکت میباشد که به محض ورود سوژه و یا تحرک اجسام ضبط تصاویر انجام میشود و در ساعات دیگر عملیات ضبط متوقف میگردد که این حالت کمک بسیار زیادی بهینه شدن مقدار فضای ذخیره سازی میکند. یک عدد موس یک عدد ریموت کنترل یک آداپتور CD نرم افزاری، کابل برق هارد ساتا و کابل دیتا مخصوص ذخیره دیسک به همراه کارت گارانتی یکساله در کارتن DVR موجود است.