آیا فکر میکنید بودجه شما متناسب با خرید یک پک ۱۶ کانال مداربسته نیست ؟! پک دوربین مداربسته ahd انتخاب خوبی برای نیازهایی است که مقرون به صرفه بودن در درجه اهمیت ااهمیت قرار دارد. این اطمینان را میدهیم که پس از مطالعه اطلاعات این پک آماده دوربین مداربسته و اطلاع از قیمتها نظرتان کلا عوض خواهد شد. سری ۱۶ کانال اقتصادی مناسب برای کسب و کارهای کوچک نظیر فروشگاه ها پارکینگ های مسکونی و منازل میباشد.

برخی از ویژگی ها: کیفیت تصویر ۱٫۳ مگاپیکسل HD مقرون به صرفه و ارزان پشتبانی از دوربین های مداربسته ahd با کیفیت های ۱٫۳ و ۲ مگاپیکسل پشتیبانی از دوربین های چرخان ۳۶۰درجه امکان زوم تصویر بر روی فیلم های ضبط شده قابلیت ضبط با کیفیت ۱۰۸۰ real time قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل و لپ تاپ ضبط تصاویر بروی روی هارد تا ۶ ماه بک آپ گیری از تصاویر بر روی فلش مموری قابلیت ضبط تصاویر در صورت تشخیص حرکت در محیط کارت گارانتی معتبر یکساله

البته ارزان بودن صرف این نیست که دوربین های بی کیفیت در این بسته اقتصادی لحاظ شده باشد. دوربین ها با کیفیت ۱٫۳ مگاپیکسل تصویر مطلوبی بر روی مانیتور به نمایش میگذارند و تمامی دوربین ها و دستگاه ضبط تصاویر دارای کارت گارانتی معتبر هستند که ضمانت یکساله، تضمین خرید شما از این مجموعه خواهد بود. در صورت نیاز و صلاحدید مشتریان تعداد و نوع دوربین ها قابل تغییر است دوربین هایی که در این پک در نظر گرفته شده دوربین هایی با لنز فیکس هستند میتوان بطور ترکیبی از دوربین های لنز ثابت و متغیر بهره برد. استفاده از دوربین های مدار بسته لنز متغیر در محیط هایی همچون فروشگاه ها و ورودی ها جهت نظارت دقیق تر بر چهره افراد کاربردی تر هستند.

در نهایت هرگونه مشاوره و اطلاع از قیمت پک کامل دوربین مداربسته میتوانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. مشخصات محصولات و نقد و بررسی فنی را در تب های بعدی میتوانید مطالعه کنید.

هشت دوربین پایه دار یا همان دوربین بولت ahd با کیفیت ۱٫۳mp و گارانتی یکساله از متعلقات این پک ۱۶کانال دوربین مداربسته می باشد. دوربین ها امکان تصویر برداری در روز و شب را دارند و همگی مجهز به فیلتر بهینه سازی تصویر در شب هستند که این ویژگی کیفیت تصویر راضی کننده ای را در تاریکی به خریدار میدهد. دوربین لنز مگاپیکسلی مطلوبی دارد که قادر است زاویه دید ۷۵ درجه ای را در تصویر کانال مربوطه ایجاد کند. مقرون به صرفه بودن این دوربین ها باعث شده که آمار بالایی از فروش را برای خود به ثبت برسانند چرا که با هر بودجه و هر نیازی سازگار هستند. ۲۴ لامپ ال ای دی دید در شب در قسمت جلویی دوربین تعبیه شده که تا برد ۲۵ متر را در تاریکی مطلق تصویر برداری میکند. جنس بدنه از فلز سخت بوده و طراحی جدیدی دارد و با توجه به تعبیه کردن چند واشر ضد رطوبتی این دوربین جزو دوربین مداربسته واترپروف یا ضد آب بشمار میرود. ترکیب دوربین های سقفی و پایه دار این امکان را به ما میدهد که با توجه به شرایط نصب دوربین در ارتفاعات مختلف محیط، بتوانیم براحتی دوربین مورد نظر خود را نسبت به زاویه دلخواه خود فیکس کنیم. در صورت دلخواه میتوان تغییراتی در تعداد و نوع دوربین ها ایجاد کرد. پس از باز کردن جعبه دوربین ها متعلقات اعم از پیچ و رولپلاک کاتالوگ دوربین آچار مخصوص باز و بسته کردن قاب دوربین مداربسته و کارت گارانتی قابل رویت میباشد. دوربین ها و دستگاه ذخیره ساز DVR دارای شماره سریال هستند که جهت درج در سامانه انبار این مجموعه از بارکد محصول استفاده میشود این ویژگی اطلاع دقیقی از سال و ماه ساخت کالا و تاریخ خرید محصول، جهت سهولت استفاده از خدمات پس از فروش را برای خریدار میسر میکند. به همراه این پک دوربن چهار عدد آداپتور سوئیچینگ ۵ آمپر در نظر گرفته شده که خروجی کاملا ایزوله آن از بروز مشکلات و نوسانات برق شهر تا حد قابل قبولی جلوگیری میکند. تعهدات ما پس از فروش پک دوربین مداربسته آغاز شده و آماده ارائه خدمات گارانتی و مشاوره ای به مشتریان گرامی هستیم.

دوربین دام با کیفیت ۱٫۳ مگاپیکسل

هشت دوربین دیگر از نوع سقفی یا دوربین دام مگاپیکسلی هستند. این دوربین ها نیز از نوع AHD بشمار میروند و تصاویر را با کیفیت Hd به نمایش میگذارند. تصویر برداری در روز و شب به خوبی ثبت میشود و فیلتر بهینه سازی تصویر در شب نیز تا حد بالایی نویز های مزاحم در تصویر دوربین را برطرف میکند. زاویه دید ۸۰ درجه ای لنز این دوربین تصویری با زاویه دید منطقی به کاربر خواهد داد. این دوربین محبوب با قیمت مناسب و تناسب کیفیت توانسته جزو پرفروش ترین ها باشد. دید در شب ۲۵ متری دارد. بدنه نیز از جنس فلز سخت میباشد که استحکام بالاتری نسبت به دوربین های دام پلاستیکی دارد. عایق بندی رطوبتی نیز در طراحی بنده لحاظ شده و ضد آب بودن این محصول را تضمین میکند. این بسته ۱۶ کانال قابلیت ارتقای کیفیت دوربین ها تا ۲٫۴ مگاپیکسل را دارد در صورت نیاز میتوان به صورت تلفیقی از دوربین های ۱٫۳ و ۲ مگاپیکسلی AHd در کنار هم استفاده کرد. پیچ و رولپلاک، کاتالوگ دوربین، برچسب و هولوگرام به همراه کارت گارنتی دوربین در جعبه موجود هست. حتی در صورت دور انداختن کارتن دوربین و یا مفقود شدن کارت گارانتی مداربسته هیچ نگرانی از بابت خدمات پس از فروش وجود ندارد چرا که سریال هر دوربین در سامانه گارانتی و خدمات پس از فروش فنی مهندسی پارسا ثبت خواهد شد. ۴ عدد آداپتور ۵ آمپری دوربین ها در این بسته ۴کانال مداربسته موجود است که تغذیه کل دوربین ها را برقرار میکند [/av_toggle] [av_toggle title=’نوع و کیفیت دستگاه ضبط تصویر’ tags=” av_uid=’av-1xx7ux’] دستگاه های dvr که مخفف واژه digital video recorder هستند همان ضبط کننده های دیجیتالی نام دارند. اساس کار dvr ها دریافت و پردازش تصاویر دوربین مدار بسته و ذخیره روی هارد دیسک است. امروزه کاربری این سیستم ها با توجه به پشتبانی کامل از زبان پارسی به سادگی چند کلیک موس بیشتر نیست. بنا به نیازهای مختلف صنعتی و یا فروشگاهی این ضبط کننده ها در کیفیت های مختلفی تولید میشوند. این دستگاه dvr 16 کانال قابلیت پشتیبانی از دوربین های ۲ مگاپیکسل AHD را دارند. ۱۶ تصویر و ۸ کانال صدا را پشتیبانی میکنند و در صورت نیاز میتوان ۸ میکروفون را جهت ضبط صدای محیط به این دستگاه متصل نمود. کمی بیشتر در مورد پورت های خروجی این دستگاه بدانید. خروجی VGA و HDMI جهت اتصال به مانیتور های FULL HD و یا SUHD طراحی و در قسمت پشتی پنل تعبیه شده که استفاده ازین پورت های خروجی بخصوص پورت hdmi کیفیت بالاتری را به معرض نمایش خواهد گذاشت. دستگاه قابلیت های نرم افزاری بالایی دارد از جمله این ویژگی ها ضبط با حالت تشخیص حرکت میباشد که به محض ورود سوژه و یا تحرک اجسام ضبط تصاویر انجام میشود و در ساعات دیگر عملیات ضبط متوقف میگردد که این حالت کمک بسیار زیادی بهینه شدن مقدار فضای ذخیره سازی میکند. یک عدد موس یک عدد ریموت کنترل یک آداپتور CD نرم افزاری، کابل برق هارد ساتا و کابل دیتا مخصوص ذخیره دیسک به همراه کارت گارانتی یکساله در کارتن DVR موجود است.