آموزش نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن, اخبار و مقالات دزدگیر اماکن, مشاوره خرید دزدگیر اماکن, مقالات

آیا نصب دزدگیر اماکن یک ضرورت است؟

ضرورت نصب دزدگیر اماکن

طبیعی است که انسان همواره بدنبال تامین امنیت و حفظ جان و مال خویش و پیشگیری از وقع سرقت است. یکی از ابزار آلاتی که امروزه در برقراری امنیت نقش بسزایی دارند هشدار دهنده های اعلام سرقت و یا همان دزدگیر های اماکن هستند. در اصل این سیستم ها تنها نقش هشدار دهنده را به عهده دارند و عامل بازدارندگی خوبی در جلوگیری از بروز خطر و دور کردن مزاحمان را بر عهده دارند. با نصب دزدگیر اماکن در محیط شخصی میتوان آرامش روانی ساکنین را فراهم کرد.

نصب دزدگیر اماکن و کاهش سرقت

وظیفه سیستم های هشدار دهنده برقراری امنیت در محیط و هشدار ورود غیر مجاز به محل از طریق آژیر و شماره گیری اتوماتیک است. بر طبق آمار، دستبرد به محیط هایی که به دزدگیر اماکن و سنسور های تشخیص حرکت مجهز هستند خیلی کمتر از محیط هایی است که از هیچ سیستم هشدار دهنده ای استفاده نمیکنند. همه ما حداقل یک بار در عمر خود تجربه سرقت از وسایل خانه خود و یا اقوام و دوستان را تجربه کرده ایم. سارقین در بدو ورود به محیط سعی دارند در کوتاه ترین زمان به پول و اشیا قیمتی و جواهر آلات دسترسی پیدا کنند و اینجاست که نصب یک سیستم اعلام سرقت در محیط و قرار گیری سنسورهای تشخیص حرکت مقابل درب ها و پنجره ها تضمین کننده تشخیص ورود غیر مجاز و واکنش سریع طی یک پیام تلفنی و هشدار صوتی از طریق بلندگوها خواهد بود.

این مقاله را هم بخوانید: معرفی دزدگیر اماکن و اجزای آن به زبان ساده

علاج واقعه پیش از وقوع سرقت

در حقیقت با افزایش استقبال مردم از سیستم های هشدار دهنده اعلام سرقت دستبرد به اموال آنها و گونه های مختلف سرقت کاهش خواهد یافت. فراموش نکنید که نصب یک دزدگیر اماکن هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است چرا که در صورت سرقت از منزل و یا محیط کار چندین برابر هزینه ای که برای خرید یک سیستم پرداخت میکنیم از دست مان خواهد رفت و تنها چیزی که نصیب مان میشود افسوس و پشیمانی است پس ایمنی قبل از حادثه اصل مهمی است که باید به آن پایبند بود تا از گزند افراد سودجو در امان باشیم. اگر در محیط حیوان خانگی دارید نگران نباشید با نصب سنسورهای تشخیص حرکت ضد حیوانات میتوان علیرغم جلوگیری از ورود غیر مجاز به محیط، سیستم را در برابر هشدار های بی مورد ایمن نگه داشت.

دیگر امکانات دزدگیر اماکن

بازدارندگی وقوع سرقت تشخیص ورود غیر مجاز تشخیص دود و جلوگیری از آتش سوزی نظارت بر ورودی و خروجی ها امنیت کودکان و سالمندان در خانه امکان شنود صدای محیط روشن و خاموش کردن وسایل برقی روشن و خاموش کردن روشنایی محیط امکان کنترل کامل سیستم از راه دور امکان تماس فوری با پلیس و آتش نشانی پخش صدای آلارم فراگیر تا کیلومتر ها فاصله

مالکیت فکری و تولید این محتوا به ثبت رسیده و متعلق به مجموعه فنی مهندسی پارسا می باشد. هرگونه کپی برداری از این مطالب ممنوع است و تنها با ذکر نام مجموعه فنی مهندسی پارسا و لینک این محتوا مجاز می باشد.

دیگر مقالات مربوط به دزدگیر اماکن

بهترین مارک دزدگیر اماکن
پیشگیری از سرقت منزل
6 دلیل برای نصب سیستم اعلام سرقت
انتخاب بهترین دزدگیر منزل
انواع سنسورهای تشخیص حرکت
دزدگیر اماکن بی سیم
معرفی دزدگیر اماکن به زبان ساده
چه مواقعی از چشم بی سیم استفاده نکنیم
اساس کار حسگر مادون قرمز
راهنمای عملکرد سنسور تشخیص حرکت
ضرورت نصب دزدگیر اماکن
آژیر بی مورد در سیستم های دزدگیر اماکن

نظر و یا سوالی دارید، بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *