پک دزدگیر سخنگو کلاسیک یک سیستم کاملا ایرانی و ارزان قیمت است و جهت مصارف امنیتی گوناگون طراحی و تولید میشود. اگر می خواهید درباره این سیستم امنیتی اماکن اطلاعات بیشتری کسب کنید مطالب زیر را بخوانید

پک دزدگیر سخنگو کلاسیک و عملکرد آن به زبان ساده

این سیستم امنیتی جهت حفاظت فیزیکی از محیط های گوناگون بکار برده میشود و با نصب سنسور های تشخیص حرکت هرگونه تحرکی را در محیط تشخیص داده و به دستگاه مرکزی اعلام سرقت پالس تحریک میفرستند. پنل مرکزی دزدگیر فرمان آژیر را به بلندگو ها صادر میکند. و تلفن کننده سخنگو کلاسیک با شماره تلفن های ذخیره شده در حافظه تماس میگیرد. این سیستم حفاظتی سالهاست از لحاظ کیفیت ایده آل و قیمت مناسب از دیگر سیستم های امنیتی موجود در بازار برتر میباشد.

طراحی پک دزدگیر سخنگو کلاسیک

این دستگاه توسط مهندسین ایرانی طراحی و تولید میشود. پس خریداران محترم هیچگونه نگرانی بابت خدمات پس از فروش پک دزدگیر سخنگو کلاسیک نخواهند داشت. پک دزدگیر سخنگو کلاسیک دارای 12 ماه گارانتی طلایی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد.

چرا دزدگیر کلاسیک؟

به دلایل زیر دزدگیر کلاسیک نسبت به سایر سیستم های امنیتی موجود در بازار برتری دارد.

35 سال حضور موفق در بازار

دزدگیر کلاسیک مارک شناخته شده با قدمت بیش از سی سال است، که مورد انتخاب متخصصین و نصابان دزدگیر است. برند کلاسیک موفق به دریافت نشان استاندارد ایران و همچنین نشان استاندارد بین المللی TUV شده است.

کیفیت برتر و امنیت بالا

پک دزدگیر سخنگو کلاسیک جزو بهترین و با کیفیت ترین دزدگیر های موجود در ایران است. طبق تایید اهالی فن در این عرصه، این سیستم امنیتی نسبت به دیگر سیستم ها از کیفیت ساخت و ارزش خرید بالاتری برخوردار است.

متناسب با هر بودجه

قیمت پک دزدگیر سخنگو کلاسیک متناسب با هر نیاز و هر بودجه ای است. در هر محیطی اعم از منزل و یا محیط های تجاری یا سازمانی میتوان با منطقی ترین هزینه ممکن ازین سیستم امنیتی استفاده کرد. دیگر نیازی به خرید سیستم های گران قیمت خارجی نیست.

کنترل کیفی دقیق و کیفیت ساخت مطلوب

کنترل کیفی بسیار دقیق و مطمئن این محصول و نظارت بر مونتاژ و تست قطعات بکار رفته، این برند را به انتخاب حرفه ای های این عرصه تبدیل کرده است.

خدمات پس از فروش دزدگیر کلاسیک

خدمات پس از فروش دزدگیر کلاسیک با در اختیار داشتن کادر فنی متخصص و در کوتاه ترین زمان همچون سه دهه گذشته آماده خدمت رسانی به خریداران محترم میباشد. 12 ماه گارانتی طلایی ضمانت خرید شماست.

کلاسیک انتخاب حرفه ای ها

یکی از مشکلات دزدگیر اماکن هنگ کردن و خرابی کل یا بخشی از سیستم است. یکی از مهمترین دلایل انتخاب سیستم امنیتی کلاسیک توسط نصابان دزدگیر، عدم خرابی و هنگی دزدگیر بدلیل کیفیت ساخت و مونتاژ بالاست. این مورد نه تنها تبلیغ نیست بلکه با کمی تحقیق میتوان بر صحت این ادعا پی برد. شعار این برند این است ” کلاسیک انتخاب حرفه ای ها ” امنیت کیفیت خدمات پس از فروش پشتیبانی آنلاین و فنی این موارد از مهمترین برتری های برند کلاسیک است.

اپراتور سخنگو

پک دزدگیر سخنگو کلاسیک همانطور که از عنوان آن پیداست. جهت اتصال خودکار به مراکز امنیتی نظیر پلیس 110 و کلانتری ها و همچنین آتشنشانی مورد استفاده قرار میگیرد و بطور سخنگو پیغام هشدار را به اطلاع میرساند.

در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوالی در مورد این محصول، و یا نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید با کارشناسان فروش فنی مهندسی پارسا ارتباط برقرار کنید. در ساعات غیر اداری نیز میتوانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید و جهت اطلاع از امکانات بیشتر به این لینک مراجعه کنید

 

پک دزدگیر کلاسیک سخنگو

خرید و توضیحات بیشتر

 

محتویات پک دزدگیر کلاسیک سخنگو

دزدگیر کلاسیک Z4 ULTRA یک عدد

ریموت کنترل ضد هک دو عدد

تلفن کننده ۲۰ حافظه کلاسیک یک عدد

باتری ۱۲ ولت ۴٫۵ آمپر یک عدد

چشمی مادون قرمز کلاسیک آلفا یک عدد

بلندگوی دزدگیر اماکن یک عدد

جعبه بلندگوی فلزی یک عدد